Your a love kille

Nu är det bara att ta tag i saker och ting, vill få ett slut på hela skiten om det är det som krävs.
Hihi ingen vet vad jag pratar om.

Imorgon är det skolavslutning och sen är det sommarlov! Helt sjukt vad tiden har gått fort och jag har gått ur ettan på gymnasiet! wohoo

Idag skulle vi springa milen för min skola är så hurtig av sej, men eftersom jag har hjärnskakning så jag var hemma istället, sen vid tre tiden åkte jag till skolan och skulle göra en kompletering i Naturkunskapen, MVG till mig :D woho!! Kul att se dom andra betygen imorgon!!

Kram kram :)


skolavslutningen i åttan


Härliga klasskamrater jag hade!!







Kommentarer
Postat av: Mandis

Fina bilder och fin blogg :)

2011-08-01 @ 21:28:59
URL: http://atessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0