Mitt första inlägg

Nu ska jag börja blogga haha, vi får se hur det går! Har ju gjort det ett antal gånger innan men det har ju alltid slutat i kaos, att jag glömmer bort de. Men wish me good luck!

Dagen började iallafall med att jag steg upp och upptäckte att det var otroligt fint väder ute, äntligen är sommaren här! Så det första jag gjorde var att borsta mina tänder på balkongen, tycker det är så mysigt att stå där på morgonen och kvällen och titta på utsikten! haha jag är lite udda , men men

När jag hade borstat klart mina små tänder var det till att åka till Gåsagången för att träffa min arbetsledare till mitt sommarjobb. Vi gick runt och tittade på de området jag skulle vara på och det såg riktigt mysigt ut måste jag säga!
När jag var klar där gick jag och mamma och hämtade Morfar och så gick vi till ett café och fikade, det var ju så himla fint väder idag så vi tog en lång promenad efter.. 

Efter detta lilla äventyr åkte jag till stan med Linda, vi käkade lite och så letade jag upp vad jag önskar mig i födelsedagspresent, ( fyller ju år på söndag ).  Jag hittade en jätte söt blus och en sjal på Raglady som jag nog vill ha!  Sen har det inte hänt så mycket mer, eller inget som är kul att skriva hääär

puss & kram skumbanan!


Kommentarer
Postat av: Lilly

glöm inte av att blogga i fortsättningen nu då kära vän! :D

2011-06-03 @ 22:34:48
URL: http://livetenligtlilly.blogg.se/
Postat av: Frida

haha we will see :D

2011-06-03 @ 23:05:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0