Watch me do me

Helluu, jag är ju bara så bra på att uppdatera min blogg känner jag!

Sitter iallfall och äter lite vindruvor, ska försöka vara lite nyttig en HEL vecka, good luck Frida säger jag bara! haha
Har redan ätit godis och glass idag :/ Men ska försöka på nytt imorgon! :D

Iallafall jag hade tänkt att tipsa om typ världens mirakel produkt(er)! haha
Jag antar att alla människor på denna jord som äger en tv har sätt vad Proactiv är? Det går typ hela tiden på tv-shop och massa kändisar som Katy Perry och Justin Bieber gör reklam för det. Det känns ju typ som att det kanske inte kommer att fungera eller så, men det gör verkligen de! Så köp Proactive! :) haha

Men nu ska jag sätta på mig min favorit tröja från tommy hilfiger, sätta mig på utsidan och käka middag med familjen!

Kramis

http://www.proactiv.se/?pactvid=0fbinmod6350amdr4c5io5qqmls9g02i



Kommentarer
Postat av: Rebecca - the diary

tack så jätte mycket :) jag gymmar faktiskt är dock inte själv nöjd med min kropp :s

2011-08-01 @ 23:09:37
URL: http://rebeccamalmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0