Im going to greece!!

Hellojsan! härligt väder vi har inte sant? Seriöt hagel,åska,regn i flera dagar nu? Sverige har ju sämst väder i hela världen typ, inte ens i Agusti kan solen lysa lite..

I måndags var jag på Lotta på Liseberg med Tove & Lilly, Eric Saade var där och det fick man ju bara inte missa! Efter det åkte vi hem till Kärra och sov där. Och igår var jag hemma hos Elsa med några andra för hon fyllde år!

Just de, måste ju bara berätta att min mamma är världens bästa! Igår bokade hon en resa på till Kreta till oss, gud vad super duper glad jag blev!! Så nu har jag ansökt om ledigt från skolan dom första dagarna. Längtar hur mycket som helst asså, sol och bad i en hel vecka kommer bli assume! Får se om jag kommer ihåg nånting från Kreta, har ju varit där två gånger innan men då var jag ju ganska liten. Åker iallfall nästa fredag för den som vill veta!

Och här är några bilder från hotellet, ser riktigt mysigt ut asså! :) 















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0